👉 Gratis gids! Het gebruik van deze 7 excuses in je bedrijf kun je je ècht niet veroorloven.

Dit ene ding is super belangrijk in je marketing.

maart 19, 2019 • Blog, Marketing

Bekijk de video om te zien wat dat ene ding is.

 

  • Jantsje de Wit schreef:

    Herkenbaar ! Dat je zelf idd denkt dat je een onderwerp al eerder gedeeld hebt dus niet weer kan plaatsen. Maar dat het regelmatig iets posten op social media mensen weer aanzet tot reactie en zelfs vragen of een afspraak. Bedankt voor deze tip!

    • Marieke schreef:

      Hoi Jantsje, graag gedaan! Gewoon herhalen, doen ze oa. bij tijdschriften ook. Mensen willen het horen en zien! Groet, Marieke

  • andrea schreef:

    Ha Marieke
    Wat vind jij van een nieuwsbrief die maar één keer per seizoen verschijnt?
    Ik heb deze keuze gemaakt omdat ik heel kleinschalig werk, in totaal kan ik niet meer dan 28 klanten bedienen . Mijn ideale klant blijft dan ook jaren bij mij. Duurzame relatie zeg maar… het bereiken van duizenden mensen is in dit geval niet zo belangrijk voor mij, maar wel het bereiken van de mensen die lokaal in de buurt wonen (yogastudio).

    • Marieke schreef:

      Hoi Andrea, als je twee bedrijven hebt dan zul je allereerst twee websites moeten hebben. Als ik het goed begrijp wil je wel meer dan 28 mensen voor jouw yogastudio. Daar zou je dan ook een nieuwsbrief voor kunnen gaan opzetten. En dan is een mail per kwartaal echt te weinig. Minimaal twee keer per maand vind ik, liefst wekelijks. Groet, Marieke

  • >