Blog

Ja, die emaillijst is belangrijk.

Dit artikel dat jij nu leest is ook verstuurd in een nieuwsbrief per mail naar de mensen die mijn nieuwsbrief ontvangen. Mijn ‘nieuwsbrief’ lijst. Heb jij ook zo’n lijst? Ja: houden zo en focus op de groei van die lijst. Nee: leg ‘m als de sodemieter aan en ga focussen op de groei van die […]

Lees Verder

Manieren om jouw prijsverhoging te communiceren.

Ik kreeg afgelopen week twee mails die gingen over een prijsverhoging en hoe dit te communiceren naar klanten. Als ondernemer mag je jouw prijzen aanpassen wanneer je wilt maar ik begrijp zeker dat de start van een nieuw kalenderjaar hier een goed moment voor is. De eerste mail van een klant met een winkel: Hoi […]

Lees Verder

Winst op alle fronten.

Ken je het programma The Profit? Het is vrijwel dagelijks te zien op RTL Z, zoek het maar eens op. Ik vind dit echt een leerzaam en leuk programma, mijn zoon van 11 ook, we kijken het vaak samen. The Profit is een Amerikaanse realityserie waarin zakenman en investeerder Marcus Lemonis slecht lopende kleine bedrijven […]

Lees Verder

Oud en Nieuw

Hou jij er ook van om zo tegen het eind van het jaar jezelf eens onder de loep te nemen? Hopelijk doe je dit gedurende het hele jaar en dan nu net even wat extra. Wat laat je achter, wat neem je mee naar het nieuwe jaar? Wat wil je anders gaan doen, waar ga […]

Lees Verder

Hoe je jouw omzet kunt boosten tijdens speciale (feest)dagen.

De weken voor de Kerst(vakantie) zijn vaak hectisch en het valt nog niet mee om fris en fruitig aan te schuiven bij de Kerstdis 😉 Daarna maar lekker luieren, leve de pyjamadagen. Alhoewel: De week van Kerst is ook een uitgelezen week om je eens even over je marketingplan voor het nieuwe jaar te buigen. […]

Lees Verder