Blog

Bang om jouw klanten te overvragen met jouw tarief?

Joke mailde mij met de volgende vraag: Hoi Marieke, Ik heb iets wat ik zou willen verbeteren in mijn bedrijf namelijk het volgende. Ik ben bang om mijn klanten te overvragen wat betreft mijn tarieven. Ik heb veel ‘kleine klanten’ die ook ‘geen geld’ hebben. Hoewel ik er net zoveel tijd insteek als bij grote […]

Lees Verder

Dit wil je jouw klant niet aandoen

Deze week geef ik antwoord op een vraag die ik kreeg van Thera: Hoi Marieke, ik heb een vraag en ben benieuwd hoe jij hiernaar kijkt. Ik wil geen vast aanbod voor mijn klanten maar eerder een keuzemenu zodat de klant zelf een traject kan samenstellen geheel op maat. Hoe kun je dit zo aantrekkelijk […]

Lees Verder

Be the Boss

Voor mij ligt een stapel A4-tjes, 12 stuks om precies te zijn. Het zijn reacties op twee vragen die ik onlangs stelde aan mensen die meededen aan een van mijn webinars. Een van de vragen was: Wat vind je lastig in de combinatie moederschap en ondernemer zijn? 80% van de antwoorden op deze vraag ging […]

Lees Verder

Inzoomen op de schijf van vijf

  Ik kreeg laatst een vraag van Annita, zij heeft een office support bedrijf waarmee zij (virtuele) secretariële diensten biedt. Ze vroeg: Ik zou graag duidelijker aan willen geven wat ik doe en dit eventueel uitbreiden. Een goede vraag Annita, je kunt niet duidelijk genoeg zijn in wat je doet en voor wie je er […]

Lees Verder